Cliëntenportaal MijnZorg: online inzicht in zorg en ondersteuning

Tegenwoordig kunnen inwoners van de gemeente Gennep nog makkelijker hun zaken rondom zorg en ondersteuning regelen. Namelijk digitaal via het cliëntenportaal MijnZorg, dat in april 2024 werd gelanceerd.

Als gemeente vinden we het belangrijk dat elke inwoner gemakkelijk toegang heeft tot zorg en ondersteuning. Wanneer iemand een aanvraag doet, volgt vaak een keukentafelgesprek waarbij gekeken wordt wat er precies nodig is. Met MijnZorg kan er dan een digitaal plan worden gemaakt, dat ook digitaal ondertekend kan worden. 

Toegankelijk en veilig

Met DigiD logt u veilig in. Is er een aanvraag in behandeling? Dan kunt u via berichten eenvoudig communiceren met uw behandelaar en ook zelf documenten uploaden. In het cliëntenportaal vindt u al uw afspraken, belangrijke documenten en verstuurde berichten op één plek. En staat er een nieuw bericht of document voor u klaar? Dan krijgt u een direct een melding via mail of sms.

Hulp nodig?

Elke maandag van 14.00 tot 16.00 uur kunt u terecht bij de Papieren Brigade in de Bibliotheek Gennep. Voor vragen over zorg of ondersteuning kunt u ook contact opnemen met Team Toegang of met een onafhankelijke cliëntondersteuner van MEE. Meer informatie vindt u op www.gennep.nl/clientportaal.